Opieka techniczna (OT)

Opieka techniczna pozwala na dostęp do najnowszych wersji oprogramowania oraz codzienne wsparcie świadczone przez inżynierów aplikacyjnych GM System. Regularne odnawianie OT minimalizuje przyszłe koszty aktualizacji i czas, jaki trzeba poświęcić na uaktualnianie starych wersji systemów.

Korzyści wynikające z posiadania Opieki Technicznej

  • Dostęp do aktualizacji i innych materiałów dostarczonych przez producenta oprogramowania.
  • Interaktywna platforma świadczenia usług pomocy technicznej dostępna z przeglądarki internetowej poprzez stronę WWW.
  • Powiadomienia e-mail o zmianie statusu zgłoszenia.
  • Szybka reakcja na zgłaszane problemy techniczne.
  • Dostęp do historii zgłaszanych w systemie problemów.
  • Bezpośredni kontakt z inżynierami aplikacyjnymi.
  • Do dyspozycji konsultantów system do przeprowadzania wideokonferencji lub zdalnej pracy na komputerze klienta.

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz pytania dotyczące tych usług, zadzwoń do nas lub napisz.

Zapisz się na newsletter
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez GM System Sp. z o. o. zgodnie z regulaminem

GM System Sp. z o.o.
ul. Długosza 2-6, 51-162 Wrocław

NIP: 895-17-57-959, REGON: 932699228
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabryczna
Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego. Numer KRS: 0000060141
Wysokość kapitału zakładowego - 50 000 zł

Pełne dane kontaktowe >

Pomoc techniczna
Zgłoszenie problemu w ICPT
www.strefaklienta.gmsystem.pl