POLITYKA PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES

Niniejszy dokument określa zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies przez Administratora danych osobowych, czyli: GM System Integracja Systemów Inżynierskich sp. z o.o., siedziba główna: ul. Długosza 2-6, 51-162 Wrocław, NIP: 8951757959, REGON: 932699228, KRS: 0000060141, wysokość kapitału zakładowego 50.000,00 zł, Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabryczna Wydział VI Gospodarczy, adres e-mail: web@gmsystem.pl, numery telefonów: (+48) 71 791 30 51, (+48) 71 791 30 52), (+48) 71 791 30 53 (opłata standardowa wg. cennika właściwego operatora)

Zakres i zasady przetwarzania danych różnią się w zależności od celu ich zbierania. Poniżej prezentujemy poszczególne cele przetwarzania danych osobowych

Zamówienia 

Dokonując zamówienia należy podać dane niezbędne do realizacji zamówienia. Tymi danymi są: imię i nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail, numer telefonu. W przypadku dokonywania zamówienia w ramach prowadzonej działalności gospodarczej przetwarzamy także dane: nazwa firmy, siedziba firmy, numer NIP. W każdym przypadku podanie wskazanych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia.

Przekazane dane będziemy przetwarzać w podstawowym celu – realizacji zamówienia, a także w celu wystawienia faktury, w celach statystycznych i archiwalnych.

Będziemy przetwarzać dane otrzymane podczas dokonanego zamówienia do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń z tytułu zawartej umowy. Dane potrzebne do wystawienia faktury będziemy przechowywać przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Ponadto, po upływie tego terminu, dane nadal mogą być przetwarzane w celach statystycznych lub archiwalnych.

W stosunku do tych danych przysługuje Państwu prawo do sprostowania danych jednak tylko do czasu potwierdzenia realizacji zamówienia.

Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy mogą Państwo sprzeciwić się przetwarzaniu danych w celach statystycznych, jak również domagać się usunięcia danych z bazy.

.

Prowadzenie konta klienta w ramach strefy klienta ICPT (Interaktywne Centrum Pomocy Technicznej)

Zawierając z nami umowę mogą Państwo uzyskać dostęp do Konta Klienta w ramach strefy klienta ICPT (Interaktywne Centrum Pomocy Technicznej). W ramach Konta Klienta możemy przetwarzać takie dane jak: adres e-mail, imię i nazwisko, dane adresowe, numer telefonu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia usługi Konto Klienta. W ramach edycji danych Konta możesz podać swoje dalej idące dane.

Dane przekazane w ramach Konta Klienta będą przetwarzane przez czas jego funkcjonowania. W każdym czasie mogą Państwo modyfikować lub usuwać zapisane dane lub usunąć samo Konto Klienta. Należy pamiętać, że usunięcie Konta Klienta nie pozbawia nas  prawa do przetwarzania danych związanych z złożonymi zamówieniami. Poza prawem do usunięcia danych, sprostowania ich i ograniczenia przetwarzania, przysługuje Państwu prawo do żądania ich przeniesienia.

Newsletter

Korzystając z opcji Newsletter przekazaniu nam podlega adres e-mail i imię.

Podanie adresu e-mail i imienia jest dobrowolne jednak niezbędne w celu otrzymywania Newslettera.

Adres e-mail będzie przetwarzany tak długo jak będzie działała usługa Newsletter. W każdym czasie przysługuje Państwu możliwość zrezygnowania z usługi, w tym celu należy w otrzymanej wiadomości wybrać opcję rezygnacji z otrzymywania Newslettera lub skontaktować się z Administratorem mailowo lub listownie na adresy podane na stronie w zakładce “Kontakt”.

Kontakt

Kontaktując się z nami przy użyciu formularza kontaktowego, wiadomości mailowej lub telefonicznie przekazują Państwo nam swoje dane osobowe. W zależności od formy nawiązanego kontaktu możemy przetwarzać dane osobowe w postaci: imienia i nazwiska, adresu, numeru telefonu, adresu e-mail.

W każdym wypadku przetwarzamy jedynie te dane, które otrzymaliśmy od Państwa.

Przekazane lub pozyskane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu udzielenia odpowiedzi na Państwa zapytanie i ewentualne przygotowanie oferty lub rozpatrzenie reklamacji lub wniosku.

Podanie danych przez Państwo jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu udzielenia odpowiedzi.

Treść korespondencji (w której to zawarte są Państwa dane osobowe) będzie przez nas przechowywana przez okres 5 lat od końca roku, w którym to kontakt został zainicjowany. Okres przechowywania Państwa danych osobowych będzie dłuższy, jeśli zainicjowany kontakt skutkował zawarciem umowy. W takim wypadku zostaną zastosowane dłuższe terminy przetwarzania danych osobowych, które zostały ujęte w sekcji: Zamówienia dokonane przez sklep internetowy

Odwiedziny naszej strony interentowej

Nasza strona internetowa wykorzystuje  (jak również zbiera informacje) o odwiedzających ją osobach jedynie w takim zakresie, w jaki jest to niezbędne do świadczenia usług na najwyższym poziomie.

Jeżeli nie skontaktowali się Państwo z nami, a jedynie przeglądają zasoby naszej strony internetowej, to nie uzyskujemy dostępu do Państwa danych osobowych.

Wejście na naszą stronę internetową i późniejsze poruszanie się po niej wiąże się z przesyłaniem przez urządzenie, z którego Państwo korzystacie, zapytań do serwera na którym przechowywana jest nasza strona internetowa. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m. in.: adres IP, datę i czas serwera, dane przeglądarki internetowej, na której została otwarta nasza strona internetowa.

Dane zapisane w logach serwera nie pozwalają na identyfikację konkretnej osoby. Logi serwera stanowią jedynie materiał pomocniczy przy rozwiązywaniu problemów z funkcjonowaniem strony internetowej. Dostęp do tych danych mają jedynie osoby administrujące serwer.

Zasady przetwarzania danych osobowych i Państwa prawa związane z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa spoza Europejskiego Obszaru Ekonomicznego ani nie będą podlegały profilowaniu (tj. zautomatyzowanemu przetwarzaniu danych).

W stosunku do przetwarzanych danych osobowych przysługuje Państwu prawo do żądania dostępu do przetwarzanych przez nas Państwa danych osobowych, ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

Mogą Państwo także wnieść sprzeciw wobec ich przetwarzania lub cofnąć zgodę (wyrażoną poprzez zainicjowanie kontaktu) na przetwarzanie danych osobowych.

W przypadku skorzystania z przysługujących Państwu praw otrzymają Państwo od naszej firmy potwierdzenie wykonania czynności wskazanych w zgłoszeniu lub informację o niemożności wykonania tych czynności z uwagi na nasz uzasadniony interes, np. obronę przed potencjalnymi roszczeniami z Państwa strony.

W każdym wypadku mogą Państwo wnieść skargę na naszą firmę do Prezesa Ochrony Danych Osobowych. W wielu przypadkach przed podjęciem działania przed Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych wymagane jest wcześniejsze wystosowanie żądania do podmiotu, którego ma dotyczyć skarga. Dlatego też w przypadku zastrzeżeń dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych zalecamy wcześniejsze zwrócenie się z żądaniem do naszej firmy.

Odpowiednio zabezpieczamy dane osobowe będące w naszej pieczy. Więcej informacji dotyczących  stosowanych środków bezpieczeństwa danych znajdą Państwo w naszej Polityce prywatności w sekcji Zabezpieczenia

Cookies

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, które służą ułatwieniu korzystania z zasobów naszej strony. Cookies zawierają użyteczne informacje i są przechowywane na Państwa urządzeniu- nasz serwer może je odczytać przy ponownym połączeniu z tym Państwa urządzeniem. Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies w celach statystycznych, analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej.

W zakresie uzyskiwania danych statystycznych i analitycznych dotyczących odwiedzin naszej strony internetowej korzystamy z usługi firmy Google LLC w postaci Google Analitics.

Z uwagi na fakt, że firma Google LLC ma siedzibę w Stanach Zjednoczonych może dojść do przekazywania danych osobowych poza Europejski Obszar Ekonomiczny. Firma Google LLC przystąpiła do Privacy Shield wobec czego zobowiązała się należycie zabezpieczać dane będące w ich posiadaniu. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych przez firmę Google LCC znajdą Państwo w Polityce prywatności tej firmy https://www.google.pl/intl/pl/policies

Mają Państwo możliwość skonfigurowania przeglądarki internetowej w taki sposób, aby uniemożliwiała ona przechowywanie plików cookies na Państwa urządzeniu. Informacje dotyczące ustawień przeglądarki są dostępne w jej menu lub na stronie producenta. Wyłączenie funkcji cookies w przeglądarce nie pozbawi Państwa dostępu do zasobów naszej strony internetowej, jednak może powodować utrudnienia w korzystaniu z niej.

Możecie Państwo usunąć pliki cookies po ich zapisaniu, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego Państwo korzystacie.

Więcej o plikach cookies przeczytasz m.in. pod adresem: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Zabezpieczenia

Nasza strona internetowa, skrzynka poczty mailowej, a także wszystkie urządzenia z których korzystamy prowadząc naszą firmę zaopatrzone są w środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę danych pozostających pod naszą kontrolą przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem czy też modyfikacją. Zobowiązujemy się chronić wszelkie informacje ujawnione nam przez Państwo zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności. Prawa dostępu do danych osobowych przetwarzanych przez naszą firmę zostało w restrykcyjny sposób ograniczone tak, aby informacje te nie znalazły się w rękach osób niepowołanych. Dostęp do danych osobowo-adresowych ma tylko ograniczona liczba uprawnionych osób na zasadach zgodnych z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych osób fizycznych.

Kontakt

Osoby, które mają dodatkowe pytania dotyczące niniejszej deklaracji ochrony prywatności, praktyk stosowanych przez naszą firmę, czy też chcą skorzystać z przysługujących praw proszone są o kontakt mailowy z Administratorem danych: web@gmsystem.pl lub kontakt listowny na adres: GM System Integracja Systemów Inżynierskich sp. z o.o., siedziba główna: ul. Długosza 2-6, 51-162 Wrocław.