System Solid Edge PDM ma funkcjonalności zewnętrznych platform PDM, będąc jednocześnie integralną częścią Solid Edge. Wśród dostępnych na rynku rozwiązań ten system zarządzania dokumentacją projektową uważany jest za jeden z najlepszych.

SolidEdge PDM

Solid Edge PDM - system do zarządzania dokumentacją projektową i techniczną

Zarządzanie dokumentacją projektową to jeden z najważniejszych elementów związanych z prowadzeniem różnego rodzaju biznesu. PDM w Solid Edge pozwala na łatwe i efektywne zarządzanie dokumentacją techniczną firmy.

Podstawowe funkcje Solid Edge PDM:

System zarządzania dokumentacją projektową Solid Edge PDM łączy w sobie następujące funkcje, umożliwiające kompleksowe zarządzanie dokumentacją techniczną:

  • zarządzanie cyklem życia produktu,
  • zautomatyzowany system nazewnictwa plików,
  • obsługa rewizji dokumentów,
  • ochrona przed multiplikacją plików,
  • kontrola wartości właściwości dokumentów,
  • kontrola dostępu do dokumentów,
  • mechanizmy Check-In/Check-Out,
  • błyskawiczne wyszukiwanie plików projektowych,
  • analiza wpływu „Gdzie użyte” (sprawdzanie innych złożeń i rysunków pod kątem wykorzystania modelu),
  • utrzymywanie spójności danych w magazynie plików,
  • procesy Workflow – zarządzanie wydaniem.

PDM w Solid Edge: do pobrania

Zapytaj o Solid Edge PDM

    Więcej informacji na temat Solid Edge PDM