Nowości KeyShot 6 dla Solid Edge ST9

Wraz z https://gmsystem.pl/solid-edge/ użytkownicy otrzymują dostęp do szóstej wersji znanego już modułu KeyShot do tworzenia fotorealistycznych wizualizacji. Zostało w niej dodanych wiele nowych funkcjonalności, które z pewnością pozwolą na tworzenie jeszcze lepszych renderingów niż do tej pory. Do wybranych nowości można zaliczyć m.in.:

  • Możliwość ukrywania wybranych części z jednoczesnym ich blokowaniem dla danej kamery. Zablokowane części nie zostaną pokazane, gdy wykorzystana zostanie opcja „Pokaż wszystkie”. Każdą z zablokowanych części można oczywiście w dowolnej chwili odblokować.

Możliwość ukrywania wybranych części z jednoczesnym ich blokowaniem dla danej kamery w KeyShot 6

Możliwość ukrywania wybranych części z jednoczesnym ich blokowaniem dla danej kamery w KeyShot 6

  • Rozbudowane opcje zmiany położenia wybranych części. Użytkownik ma możliwość odfiltrowania typu działania, jakie chce wykonać: przesunięcie, obrót czy skala. Dodatkowo można wybrać układ współrzędnych, względem którego ma nastąpić np. przesunięcie (układ przesuwanej części lub innej wskazanej). Podobnie można wybrać oś do obrotu (własna lub innej części).

Rozbudowane opcje zmiany położenia wybranych części w KeyShot 6

Rozbudowane opcje zmiany położenia wybranych części w KeyShot 6

  • Zasoby biblioteki materiałów, środowisk (oświetlenia) i tła zostały wzbogacone o nowe pozycje.

Nowe pozycje w zasobach biblioteki materiałów, środowisk (oświetlenia) i tła w KayShot 6

  • Ponadto w bibliotece w chmurze (dawniej KeyShot Cloud) pojawiły się nowe materiały, środowiska, tła oraz tekstury. Istniejące konta KeyShot Cloud oczywiście funkcjonują jak dotychczas, natomiast nowi użytkownicy muszą założyć bezpłatne konto, by móc korzystać z tych zasobów.

Nowe materiały, środowiska, tła oraz tekstury w bibliotece w chmurze - KayShot 6

  • Rozbudowane możliwości definiowania tekstur z poziomu edycji materiału (bez wskazywania wybranych obrazów tekstur). Opcje dostępne zarówno dla pola kolor, wypukłość, jak i przezroczystość.

Rozbudowane możliwości definiowania tekstur z poziomu edycji materiału w KeyShot 6

  • Zupełnie nowa opcja umożliwiająca zastosowanie rodzaju materiału do wstawianej etykiety, dostępna z poziomu edycji wybranego materiału. Istnieje również możliwość zdefiniowania wypukłości oraz przezroczystości etykiety.

Rozbudowane możliwości definiowania tekstur z poziomu edycji materiału w KeyShot 6 Zupełnie nowa opcja KeyShot 6, umożliwiająca zastosowanie rodzaju materiału do wstawianej etykiety

Wymienione powyżej nowości wprowadzone w KeyShot 6 dla Solid Edge niewątpliwie dają jeszcze więcej możliwości tworzenia wspaniałych wizualizacji. Pozwoli to na jeszcze bardziej realistyczne przedstawienie produktu, zanim ostatecznie trafi na rynek.

opracował
Maciej Warneński
maciej.warnenski@gmsystem.pl

Skontaktuj się z nami

Udostępnij: